Eindwerk: Dries Vandewauw

Dries Vandewauw

Dilsen-Stokkem

PXL-Media Tourism

Communicatiemanagement-public-relation-en-voorlichting

Hoe kan een makelaarskantoor, zoals JC Playermanagement, bijdragen aan de personal branding van een professionele voetballer?

Een praktijkonderzoek van de branding van profvoetballer Leandro Trossard.

Samenvatting: Ik ben altijd al een voetbalfanaat geweest, met name een KRC Genk fanaat. Ik twijfelde geen minuut toen JC Playermanagement, makelaarskantoor van Leandro Trossard, advies vroeg op vlak van branding en sociale media. Van de ene dag op de andere beheerde ik de sociale media kanalen van Leandro Trossard. Door zo nauw betrokken te zijn bij de gang van zaken heb ik een analyse kunnen maken en een adviesplan kunnen opstellen. Het onderzoek en het adviesplan zijn beide terug te vinden in mijn scriptie.

e-mailadres: dries.vandewauw@gmail.com

Stageplaats: JC Playermanagement
Website stageplaats: https://www.jcplayermanagement.be/

Thanks! You've already liked this