Eindwerk: Ward Leyssens

Ward Leyssens

Bilzen

PXL-Media Tourism

Communicatiemanagement-commerciele-communicatie

Een communicatie-advies rond koude prospectie

Voor ondernemingen wiens doelgroep bedrijven uit de voedingssector zijn

Samenvatting: Waarom zijn sommige bedrijven meer geneigd dan andere om toe te zeggen voor een afspraak met een vertegenwoordiger? Daar gaat mijn bachelorproef over. Meer bepaald over bedrijven uit de voedingssector. Enerzijds wordt er gekeken naar data verkregen door effectieve prospectie, anderzijds naar de rol die een onthaalbediende in heel dit verhaal speelt. Ik licht alvast een tipje van de sluier op: slechts 1 op de 3 onthaalbedienden zal je daadwerkelijk doorverbinden naar de gevraagde contactpersoon.

e-mailadres: wardleyssens@hotmail.com

Stageplaats: Proactify
Website stageplaats: https://www.proactify.be/

Plaats jouw 'Like'
Thanks! You've already liked this